fredag den 1. februar 2013

Kan jeg findes nu...?

3 kommentarer:

  1. Hej Søren

    Jeg er spændt på at se hvilken biotop du vælger.

    Vh Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida

      Lige for at være sikker, hvornår skulle vi sensest have fundet vores biotop?? Og opretter vi bare et indlæg på vores blog, med et billede af den valgte biotop??

      Slet
    2. Hej Ida

      Nu ved jeg godt vi er på indkald på fredag den 5/4, men er kommet noget bagud i forhold til VNT dels grundet tekniske problemer både med blog og BB, men også et mistet overblik over de forskellige opgaver, jeg har fået indhentet noget af det, men når ikke det hele inden fredag/lørdag... Giver den en skalle efter indkald og fremover, så jeg kommer godt med igen. Dette var ment som en orientering, så ikke ikke føler at jeg ikke arbejder med faget. mvh Søren

      Slet