mandag den 12. maj 2014

Opdatering på plantning i gele

Langsomt men sikkert


Det går ikke nært så hurtigt med mine "gele planter" som det gør med dem plantet i muld. Karse, radise, venstre del af mit pralbønne forsøg og solsikke viser tegn på liv. Resten lader vente på sig. De har indtil videre også fået for meget lys, så de næste par dage prøver jeg med lidt mere mørke.
Karse
Venstre del af mit pralbønne forsøg spirer.
2 ud af 3 beholder med radise spirer.
Man kan desværre ikke se det ordenligt på billedet, men dette solsikkefrø er begyndt at spire lidt forneden.

2 kommentarer:

  1. Du må lige give en melding på, hvordan det går med alle delene fra bønnen. Det er da meget sjovt at finde ud af, hvor den spirer fra...

    SvarSlet
  2. Det skal jeg nok Vibeke. Der sker ikke rigtigt noget med de 2 andre dele, men må hellere vente med erklære dem for døde, før der lige er gået lidt længere tid.

    SvarSlet