tirsdag den 2. december 2014

Ler opgave - fra klump til produkt

Ler opgave

Det sjove ved at arbejde med ler, som materiale til noget æstetisk, som en skulptur, er hele processen fra ler klump til produktet. Inden jeg lavede nedenstående skulptur, så havde jeg faktisk lavet lavet en anden skulptur, som jeg var så klodset at skubbe på gulvet, hvilket fik mig til at klaske leret sammen til at klump, der med dens form, gav mig ideen til nedenstående...

Man starter med at forme en klump, så tænker man lidt over den opnåede form, hvilket fører til nogle streger og til sidst giver det et budskab gennem enkelte bogstaver (i dette tilfælde, de første 5 alfabetet). Her i form af en dobbelt betydning, succes kræver et godt fundament og man er nød til bygge sin viden op, for at få et godt resultat (godt sprog).


Efter lang tørretid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar