søndag den 19. oktober 2014

Græskarhoveder

Græskarhoveder af græskar fra egen køkkenhave.
Oktober = Halloween og græskarhoveder og i år er nogle af dem sørme lavet at de græskar jeg såede i køkkenhave tidligere på året.

Hjemmedyrkede græskar (der er ydeligere 2 ude i køkkenhaven).

Dyyyyyb koncentration...

Det går nu noget hurtigere med disse små græskarhoveder, i forhold til de traditionelle store græskar.

Resultatet af en lille times arbejde.

Min bedre halvdel, fik den idé at bruge de øvre græskar som kroppe til disse græskar snemænd. Smart fundet på. 

Nu er tanken så at lave maven på det ene græskar, så man kan se hvad det har fået at spise... Hvis jeg får tid altså...

3 kommentarer:

  1. hvor ser de fine ud Søren :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte - og ret sejt at du selv har dyrket dem! Jeg havde kun én undervejs og den rådnede inden den blev stor...

    SvarSlet
  3. Tak i 2. Ja jeg havde heller ikke troet, at det ville lykkedes at dyrke dem i haven/højbedet og havde næsten opgivet dem, men lige pludselig skete der bare noget. Jeg plantede 3 frø og endte op med 6 mini græskar. Men det er ligesom blomsterkarse noget der fylder i en køkkenhave.

    SvarSlet